Har et 70'er hus af Mexitegl med stående panel på gavlene og rundt garagetaget. Brædderne er forskellige, med en overliggende sporet brædde ved siden af en underliggende. Har brug for at købe nogle løbende meter, men den lokale byggemarked ved ikke, hvad den hedder. Er der nogen, der ved, hvad jeg leder efter?
Synes det ligner 145 z-panelJ Jansson42 sagde:
ja z-panel fals panel osv erstatter den du har. udseendet bliver identisk med hvad du har. gør ikke livet mere kompliceret end det er😊J Jansson42 sagde:Har et 70-tals hus af Mexitegel med stående panel på gavlene og rundt om garagetaget. Plankerne er forskellige, med en overliggende sporet bræt ved siden af en underliggende. Behøver at købe nogle løbende meter, men den lokale byggemarked ved ikke, hvad det hedder. Er der nogen, der ved, hvad jeg leder efter?
Ville undgå at udskifte de 50-60 løbende meter vi har nu inden vinteren. Men nogle er så ødelagte, at der kommer vand ind, og tagrenderne er sluppet. Så tænkte jeg at gøre det let for mig selv og udskifte de måske to løbende meter, der er revnet.
Klik her for at svare