Tilbage i hjemmet en kort stund gik jeg i gang med at indrette kælderen. Skinner blev sat op på væggen, og som skabelon havde jeg en hylde, jeg havde købt tidligere (ingen anelse hvor desværre). Så tog jeg hurtigt til Byggmax og købte de tre ekstra, der var nødvendige, men de var jo for korte :-/ Hvor kan man få fat i 40 centimeters hylder, der er 260 cm lange?! Har tjekket: Byggmax, Coop, Beijers, K-Rauta, Biltema, Jula og Bauhaus. Puh! Hvor pokker kan jeg have købt denne her forbandede hylde?!? Alternativet er jo selvfølgelig, hvis nogen har tips til, hvor jeg kan finde en board, der er 260 cm lang, så skærer jeg hylderne til selv.
Jeg kan ikke finde sådanne på deres web. Har de mere end hvad der præsenteres på webben ?! Eftersom nærmeste lokation ser ud til at være Köping vil jeg ikke tage derhen på godt og ondt... Tipps på længere plader/hylder går naturligvis lige så godt 
Finder heller ikke på deres hjemmeside men jeg ved at de har hyldeplan som er 40 cm dybe, skal tage en tur dertil imorgen og tjekke hvilke længder de har.Scout sagde:
Efterlader et nyt svar her imorgen........
Klik her for at svare