Hej!
Har opdaget, at et af mine vinduer er rådnet i nederkanten.
I vinters bemærkede vi, at det dryppede lidt i overkanten af vinduet. Jeg troede, det kunne være fygesne, der var smeltet.
Men nu mistænker jeg, at det kan være min frugas blomvanding, der har forårsaget kondens, som er udfældet.
Netop i dette vindue står der mange blomster lige over et element.
Jeg har undersøgt taget og ikke fundet noget, der ligner en lækage.
Over vinduet kan man se, at malingen er sluppet på karmen.
Her kan I se nogle billeder.
http://fredand44.webs.com/fukt_fonster/fukt_fonster.html
Taknemmelig for gæt på, hvad der kan være en sandsynlig årsag.
Huset er oprindeligt en sommerbolig, og så vidt jeg ved, er der ingen sk alufolie mellem underetagen og det kolde loft.
Kan kondens bevæge sig op på loftet og blive udfældet?
Mange tak på forhånd.
Fredrik