Hej, har sat gips i loftet og derefter pudset med gips. Tæt på hvor en af skruerne til gipspladen sidder, er der kommet en rød plet. Har lagt to lag puds men stadig lige tydelig.
Der sidder altså flere skruer i gipspladen men kun dette sted har fået den røde plet. Gipset er skruet i en træstolpe.
Nogen der har et godt gæt om hvad der sker?
Der sidder altså flere skruer i gipspladen men kun dette sted har fået den røde plet. Gipset er skruet i en træstolpe.
Nogen der har et godt gæt om hvad der sker?
Klik her for at svare


