Hej!
Jeg er i gang med at renovere vores nye rækkehus og har brug for nogle tips -
Har 2 rum imellem, der er delvist adskilt af et garderobeskab. Jeg har vendt garderoben for at lave en walk-in closet i det andet rum.
På billedet skal det blive vores soveværelse.
Den væg skal fyldes ud og se flot ud til soveværelset. Mit spørgsmål er, hvordan I nemmest ville tackle dette?
Min tanke er at sætte en mdf-plade eller gipsvæg - spartle - tapetsere og male. Dog, hvis vi lægger en gipsvæg der, vil det bule lidt ud.
Har 2 rum imellem, der er delvist adskilt af et garderobeskab. Jeg har vendt garderoben for at lave en walk-in closet i det andet rum.
Den væg skal fyldes ud og se flot ud til soveværelset. Mit spørgsmål er, hvordan I nemmest ville tackle dette?
Min tanke er at sætte en mdf-plade eller gipsvæg - spartle - tapetsere og male. Dog, hvis vi lægger en gipsvæg der, vil det bule lidt ud.
Krydsfiner plade måske?A Aiglebak sagde:Hej!
Der er 2 rum, der adskilles en del af en garderobe. Jeg har vendt garderoben for at lave et walk in closet i det andet rum.
Den væg skal fyldes og se pæn ud for soveværelset. Mit spørgsmål er, hvordan I nemmest ville tackle dette?
Min tanke er at sætte en mdf plade eller gipsvæg - spartle - tapetsere og male. Dog, hvis vi lægger gipsvæg der, vil det bule ud en del.
Jeg havde taget gipsen ned fra resten af væggen, sat lister på reglarne så alle ender på samme niveau og sat nyt gips op. Men alt afhænger jo af hvilken ambitionsniveau man har. Den skrabede variant er at gipse over hullet, male/tapetsere i en afvigende farve og kalde det en fondvæg...
Tak for svar🙂useless sagde:
Jeg vil ikke kunne fjerne hele væggen og gøre gavn -
Men det er muligt at flytte garderobestammerne frem, tror du jeg burde gøre det for at få ind gipsskive, så det sidder jævnt med væggen?
Klik her for at svare