Hej,
Jeg er i gang med mit udendørskøkken, som indeholder mange meter betonbordplade. Jeg har støbt en del, som blev helt okay. Der er lidt små porer på nogen dele. Jeg kunne nå undersiden af formen og banke med en hammer.

Nu skal jeg støbe næste etape og har brug for at sætte formen på den færdige plade. Det betyder, at jeg ikke kan nå at banke på formens underside. Spørgsmålet er, hvordan man gør så? Min fornemmelse efter første etape er, at man slet ikke får samme effekt af at slå på formens sider.

Nogle tips?

Jeg vibrerede med tigersav uden blad mod formen.
Fungede godt for mig. (y)

FredrikR FredrikR sagde:
Jeg vibrerede med tigersav uden blad mod formen.
Fungede godt for mig. (y)
Takker. Kørte du på formens sider?

N nybyggarn3 sagde:
Tackar. Körde du på formens sidor?
På min form stak bunden ud uden for sidevæggene så jeg kunne komme til at vibrere der.

FredrikR FredrikR sagde:
På min form stack botten ud udenfor sidevæggene, så jeg kunne komme til og vibrere der.
Det vil den gøre for mig også, og der kan jeg jo komme til. Så du mener, at det var nok for ikke at få en masse fordybninger?

N nybyggarn3 sagde:
Det kommer den at gøre for mig også, og der kommer jeg jo til. Så du mener, at det var nok for ikke at få en masse huller?
Jeg må have rodet rundt, da den første sæk blev blandet, den var meget fastere end de 2 andre.
Overfladen blev porøs, hvor den første blanding blev skovlet ud, og god hvor resten blev hældt ud. :oops:

En vibrerende slibemaskine fungerer også på siderne af formen, kør uden papir.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.