Som dybest 4 cm. Tænker mest på, hvad der bliver mest stabilt, inden jeg skal spartle hjørner med papirtape. Træls hvis det revner.Jonatan79 sagde:
Ser fra tidligere arbejde, at der er en form for hvid masse fyldt i sprækken, men det er tørret og faldt bare ud, da vi tog de tidligere tapeter ned.
Jeg har med god succes fyldt sådanne brede sprækker med fugeskum.
Forudsætningen er, at pladerne sidder fast, så skummet ikke finder vej ind et sted og presser pladen ud.
Skummet svulmer selvfølgelig meget op, så sørg for at maskere ordentligt, så det ikke klistrer sig fast på ydersiden eller på gulvet for den sags skyld.
Så er det bare at skære rent, når det er tørret ordentligt.
Forudsætningen er, at pladerne sidder fast, så skummet ikke finder vej ind et sted og presser pladen ud.
Skummet svulmer selvfølgelig meget op, så sørg for at maskere ordentligt, så det ikke klistrer sig fast på ydersiden eller på gulvet for den sags skyld.
Så er det bare at skære rent, når det er tørret ordentligt.
Jeg har kørt lignende med fugemasse købt på byggmax, det er lidt sløseri med fugemasse måske, har dog fungeret meget godt. Så strimmel og spartle og malet. Har overlevet siden sensommeren til nu. Ikke en eneste revne endnu 
Klik her for at svare