Jeg kan ikke tolke, hvad skillevæggene består af, om det kun er beton eller om der også er gipsplader.
tegningerne er fra 1971 for en flerboligbygning.
Jeg kan ikke tolke hvad skillevæggene består af, om det er kun beton eller der findes gipsplader også.
tegninger er fra 1971 for en flerbolighus.
[billede]
Har du ikke den tekniske beskrivelse?
Der plejer det at stå mere detaljeret
Hvad har dette med lydisolering at gøre med dit tidligere spørgsmål om der er gips på væggene?
Man kan renovere som man vil, forbedre og lave om på noget uden at lave om på alt. Men præcis hvad angår lejeboliger og huslejestigninger, så er dette nok ikke det bedste forum, da det primært er folk, der ejer deres bolig, der findes her. Lejernes Landsorganisation ved nok bedre.
Jeg kan ikke fortolke hvad består skillevægge af, om det er bare beton eller der findes gipsskiver også.
tegninger er fra 1971 for et flerbostadshus.
[billede]
Alle vægge med tykkelse 150 er beton. Også dem med cirklerne i.