Vi skal isolere garagen og har brug for at reglere op mellem termomuren og taget. Nogen der har tips til, hvordan vi skal gøre det?
Garagen med cykler og opbevaring, termomur synlig, rum fyldt med diverse værktøj og materialer. Træbjælker i loftet og vinduer til lys.

Undskyld det lidt dårlige billede... Fanden hvad man får ind i en garage😂

Senest redigeret:
Læg en "syll" på termomuren og skru en regel i spærerne, regla derefter imellem.

• Synes
TorOdd
  • Laddar…
Du kan alligevel lægge en regel ekstra over taget, hvis du skal skrue plader, så kan du se, om det passer med 60cc og læg regel direkte for dem også...

anders07 sagde:
Du får ändå lægge en regel til over taget hvis du skal skrue plader så da kan du se om det passer med 60cc og lægge regel direkte for dem også...
Hm, nu forstår jeg ikke hvordan du mener 😳

T
TorOdd sagde:
Hm, nu forstår jeg ikke, hvordan du mener 😳
Jeg gætter på, at han mener, at I kan have brug for tættere afstand mellem tagspær, hvis I skal skrue plader op som loft og at I samtidig som I fikser væggene lægger ind spær mellem hver tagspær.

Selv havde jeg nok løst det med en glespanel, måske 28x70 c/c400, tværs tagspærene og skruet loft i det.

• Synes
larsbj
  • Laddar…
Hvad tror I om at sætte en regel tværs over spær og en "syll" på termomuren og så køre 60 cc mellem disse?

• Synes
larsbj
  • Laddar…
T
TorOdd sagde:
Hvad tror I om at sætte en regel tværs over tagspærrene og en "syll" på termomuren og så lave 60 cc mellem disse?
Ehh... Ligesom det første svar du fik... For næsten to uger siden...?

Jo, det bliver vel fint...

Men jeg forstod ikke, at det var sådan hen mente, ellers havde jeg jo ikke spurgt igen... :x

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.