1,932 læst ·
4 svar
2k læst
4 svar
Hvordan skal jeg beklæde denne væg med ru planker?
Er startet på renoveringen af bryggerset og planen er at sætte liggende råspont, når de eksisterende vægge er væk (bænken på billedet skal også fjernes). Spørgsmålet er, hvordan jeg gør her? Skal jeg sætte plast udenpå isoleringen hele vejen ned og ovenpå lecablokkene? Kan jeg sømme i lecablokkene? Eller skal jeg sætte flere regler, som går hele vejen ned udenpå lecablokkene og sømme råsponten på dem?
Har tidligere sømmet op råspont med skjult fastgørelse, antager at det er lettere og hurtigere bare at skrue den op.. Spørgsmålet er, hvor meget det vil kunne ses, hvis jeg skruer i stedet.. Den skal males hvid.
Tager taknemmeligt imod alle tips og råd!

Har tidligere sømmet op råspont med skjult fastgørelse, antager at det er lettere og hurtigere bare at skrue den op.. Spørgsmålet er, hvor meget det vil kunne ses, hvis jeg skruer i stedet.. Den skal males hvid.
Tager taknemmeligt imod alle tips og råd!

Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Skru skjult i sponten!tralopp sagde:
Meget enklere end at spikre, for man behøver ikke gå tilbage med dorn og slå ned spiken den sidste bid.
Denne skrue er kanonbra at arbejde med, både til vægge og gulv. Anbefales!
Tag fx 14223 fra dette link:
http://www.gunneboindustries.com/sv-se/Fastening/Produkter/Skruv/Listskruv/Golv-sockelskruv/
Klik her for at svare