Har på huset en veranda i "beton" med en balkon stående på den, den er i dårlig stand og hvor den ene stolpe til balkonen står har pladen ovenpå revnet og sunket nogle mm måske, skal selvfølgelig reparere dette på en eller anden måde men ved ikke rigtigt hvordan, en tanke var at skrue to solide regler fast på siden af stolperne, derefter løfte dem med donkraft, og så støbe en ny betonplade på verandaen, men det føles som et stort arbejde, bryde gamle pladen op, på en eller anden måde lave en form som ikke lækker al beton ud...
har I nogle enklere løsninger? vedlægger et par billeder af, hvordan det ser ud...