Har på huset en veranda i "beton" med en balkon stående på den, den er i dårlig stand og hvor den ene stolpe til balkonen står har pladen ovenpå revnet og sunket nogle mm måske, skal selvfølgelig reparere dette på en eller anden måde men ved ikke rigtigt hvordan, en tanke var at skrue to solide regler fast på siden af stolperne, derefter løfte dem med donkraft, og så støbe en ny betonplade på verandaen, men det føles som et stort arbejde, bryde gamle pladen op, på en eller anden måde lave en form som ikke lækker al beton ud...
har I nogle enklere løsninger? vedlægger et par billeder af, hvordan det ser ud...
 
  • Veranda med balkon på hus, snebeklædte trin og gelænder, bil til venstre, udendørs lys i skumringen.
  • Billede af en veranda i dårlig stand med sne på trinnene. En træsøjle står på en revnet og sunket betonplade.
  • Veranda med sne og revnet beton med snedække ved siden af et hvidt rækværk, indikerer strukturskade og behov for reparation.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.