550 læst ·
2 svar
550 læst
2 svar
Hvordan reparerer jeg en murstensvæg, hvor pudset delvist mangler?
Har købt en lejlighed, hvor den tidligere ejer er begyndt at rive en væg ned. Det er en ikke-bærende murstensvæg, og ejeren var begyndt at fjerne pudsen med tanke på at rive væggen, men stoppede midt i. Flere kvadratmeter puds er fjernet, og en del af murstenene er blotlagt.
Er det muligt at pudse op igen for at genskabe, eller tror I, at jeg er nødt til at rive væggen ned og bygge den op på ny? Jeg vil helst gøre det selv for at spare nogle penge. Har I nogle tips?
Er det muligt at pudse op igen for at genskabe, eller tror I, at jeg er nødt til at rive væggen ned og bygge den op på ny? Jeg vil helst gøre det selv for at spare nogle penge. Har I nogle tips?
Det er ingen problemer med at pudse væggen op igen, og du klarer det selv
Tjek Youtube, der er masser af videoer, der viser, hvordan man gør.
Det kræver ingen hjernekirurg for det, men du skal lave fejl et par gange, før du får ind rutinen og bliver tilfreds.
Tænk på, at perfekt måske ikke altid er det bedste. Godt nok for dig, hvor du selv har gjort det, er det mest tilfredsstillende.
Go for IT !!!
Tjek Youtube, der er masser af videoer, der viser, hvordan man gør.
Det kræver ingen hjernekirurg for det, men du skal lave fejl et par gange, før du får ind rutinen og bliver tilfreds.
Tænk på, at perfekt måske ikke altid er det bedste. Godt nok for dig, hvor du selv har gjort det, er det mest tilfredsstillende.
Go for IT !!!
Wow, tak for hurtigt svar!! ☺️ Jeg har aldrig pudset en væg, men spartle kager på løbende bånd, så tænker jeg, at jeg måske har lidt nytte af det 😅 ja så bliver det nok Youtube hele weekenden nu så! 👌J Jan_G sagde:Det er ikke noget problem at pudse væggen op igen, og du kan klare det selv
Kig på Youtube, der er masser af videoer, der viser, hvordan man gør.
Det kræver ingen hjernekirurg for det, men du skal lave fejl nogle gange, før du får snitsen, og du bliver tilfreds.
Husk, at perfekt måske ikke altid er det bedste. Godt nok for dig, når du selv har lavet det, er det mest tilfredsstillende.
Go for IT !!!
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur fixar jag min 20 år gamla droppande vattenberedare
Vatten & Avlopp -
Hur ansluta PEX i tegelvägg under köksblandare
Vatten & Avlopp -
"Det där fixar målarn!"
Övrigt Off Topic -
Gjutning av ”trappa” blev sådär(bilder) tips på hur jag fixar till den?
Grund & Markarbeten -
Hur fixar jag dessa sprickor och vilken färg kan målas därpå sedan?
Fasad