Aha, på den måde 😊 Nu spekulerer jeg bare, har ikke prøvet det selv. Det kunne måske lade sig gøre, at du saver to stykker passende plademateriale til, som får den ellipse, du ønsker, og skruer dem fast på hver side af væggen og derefter spartler op mod formen med et passende produkt. Sandsynligvis skal du først slibe malingen væk i buen.
Ja det kunne fungere. Tak for tipsetCentano sagde:
Aha, på så vis 😊 Nu spånar jag bara, inget jag testat själv. Det skulle kanske gå att du sågar till två bitar lämpligt skivematerial som får den elips du vill ha og skruvar fast dem på hver side af væggen og at derefter spartle op mod formen med et passende produkt. Troligen behöver du slibe bort färgen i buegangen først.
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 indlæg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5,623 indlæg
Det ville vel kunne fungere med masonitplade som er bøjelig og så tætne hulrummene med passende materiale? Sådan ville jeg have gjort, hvis det bare var bøjningen der skulle jævnes ud.Centano sagde:
Aha, på så vis 😊 Nu spånar jag bare, inget jeg har testet selv. Det ville måske gå at du saver til to stykker passende plademateriale som får den ellipse du vil have og skruer dem fast på hver side af væggen og derefter spartle op mod formen med et passende produkt. Sandsynligvis skal du slibe malingen væk i hvælvingen først.
Det ville vel kunne fungere med masonitplade som er bøjelig og så tætne hulrummene med passende materiale? Sådan ville jeg have gjort, hvis det bare var bøjningen der skulle jævnes ud.E Elnovis sagde:
Klik her for at svare