14,733 læst ·
23 svar
15k læst
23 svar
Hvordan murer jeg nemmest hullet til?
Så gør jeg det!savio sagde:
Men da jeg kan tro, at det kan blive lidt tricky at fæstne det første mørtel ved gitteret, tænkte jeg nok at sætte en malet træplade yderst ved gitteret.
Det er ingen problemer eller? :O
Jeg har tænkt om (igen).
Jeg sætter først en malet træplade mod kanten (gitteret).
Derefter fylder jeg skum i hele hullet.
Til sidst sætter jeg simpelthen en dækplade i køkkenet, som dækker hullet, og så bør det jo ikke være hele verden, at det ikke er helt jævnt indenfor, eller?
Jeg sætter først en malet træplade mod kanten (gitteret).
Derefter fylder jeg skum i hele hullet.
Til sidst sætter jeg simpelthen en dækplade i køkkenet, som dækker hullet, og så bør det jo ikke være hele verden, at det ikke er helt jævnt indenfor, eller?
Aj? Jeg har nu sat en malet træplade der.Roary sagde:
Vil den begynde at mugne?
Jeg har tænkt at skumme resten, men er ikke begyndt endnu, da skumforseglingen var udsolgt i butikken. Jeg tænker at gå i gang hvilken som helst dag nu.
Sig ikke, at jeg skal tage træpladen ned og starte forfra? :O
Spånpladen suger fugt til sig. Da den sidder bag risten, bliver den ikke våd, men den vil formentlig begynde at mugne før eller siden. Hvis lugten ikke kommer ind, betyder det dog ikke noget, så vælg selvsavio sagde:
Har du ikke meget undertryk i lejligheden og sørger for at få det nogenlunde tæt, så vil det nok ikke betyde noget..
Den sidder direkte mod gitteret, og eftersom gitteret er hult, så bliver det nok vådt :blushing:Roary sagde:Spån suger fugt til sig. Eftersom det sidder indenfor gitteret så bliver det ikke vådt, men sandsynligvis begynder det at mugne før eller siden. Hvis lugten ikke kommer ind, så spiller det dog ingen rolle, så vælg selv![]()
Har du ikke så meget undertryk i lejligheden og sørger for at få det nogenlunde tæt, så burde det ikke spille nogen rolle..
Men gør det noget eftersom jeg har skumfug mellem?
Er det bedre at sætte lidt plast fra en skraldesæk, mener du?
Hvad menes der med undertryk i lejligheden? Gældende ventilationen så er det en udsugningsventil + en kulfilter-blæser i køkkenet.
Undertryk = Meget luft suges ud og mindre ind. Bliver det tæt, så spiller det ingen rolle, og det burde det blive med skum. Begynder det så at lugte fugtigt i køkkenet, så ved du, hvor det kommer fra..
Jeg ville have brugt noget uorganisk bare for at være på den sikre side, men jeg er nogle gange overdreven forsigtig.
Jeg ville have brugt noget uorganisk bare for at være på den sikre side, men jeg er nogle gange overdreven forsigtig.
Klik her for at svare