Jeg overvejer at udvide huset.

Men hvordan måler man lettest? Jeg vil overveje, hvor stor en udvidelse jeg kan få plads med uden at komme for tæt på grundgrænser, eksisterende bygninger, parkering osv.

Hvilket måleinstrument bruger man som lægmand? Er det et målebånd, der gælder? Jeg vil kunne sætte markeringer på grunden, hvor udvidelsen ville komme, så jeg kan vurdere, om den blokerer udsigten fra eksisterende vinduer og lidt sådan noget.

M Martin Lj sagde:
Jeg overvejer at bygge huset ud.

Men hvordan måler man nemmest? Jeg vil overveje, hvor stor en udbygning jeg kan have uden at komme for tæt på skel, eksisterende bygninger, parkering osv.

Hvilke måleinstrumenter bruger man som lægmand? Er det et målebånd, der gælder? Jeg vil kunne sætte markeringer på grunden, hvor udbygningen ville ende, så jeg kan vurdere, om den blokerer udsigten fra eksisterende vinduer og sådan noget.
Målebånd fungerer meget godt. Jeg plejer at trække en snor, som jeg fastgør i pinde for at se, hvor tæt på skel man kan gå osv. Derefter måler jeg fra snoren, da det er den, der sætter grænserne for din udbygning.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.