Hej!

Huset er bygget i 30'erne, og siden har man boret "sønder" i loftet for at trække rør osv.

Nu vil jeg jævne loftet og male det hvidt. Hvad skal jeg bruge for materiale for at fylde disse kratre, som er relativt dybe?

Taknemmelig for hjælp:)
 
  • Loftet med store huller og udsatte rør fra 1930'erne, der kræver reparation og hvidmaling.
Velkommen til forummet.
Gipsputs er godt til det der.
 
mexitegel mexitegel sagde:
Velkommen til forummet.
Gips-mørtel er godt til det der.
Tak skal du have.

Lag på lag, eller kan jeg trykke det hele på én gang?
 
Du kan lægge på tykt men eftersom det er i loftet findes der risiko for at egentyngden får det til at hænge ned. Det er nemmere at lægge flere lag end at slibe.

Fugt betonen inden så hæfter gipsputsen bedre.

Held og lykke.
 
  • Synes
JonnyHedman
  • Laddar…
Tak 🙂
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.