Hej
Jeg undrer mig over, hvordan jeg skal bygge mit loft i panel!
Rummet er 431 bredt, og panelet er 390 langt.
Jeg har tænkt mig at save panelet til 370 og så en pasbit på 61 cm!
Jeg har sat reglerne på cc60.
Er det en god længde at kappe på?
Hvad er bedst? Skal jeg save panelet lige over, eller skal jeg skære panelet i 45 grader?
Kom gerne med forslag og synspunkter!
Jeg vil bruge klammer til at fastgøre panelet!
Med venlig hilsen//Johan
Jeg undrer mig over, hvordan jeg skal bygge mit loft i panel!
Rummet er 431 bredt, og panelet er 390 langt.
Jeg har tænkt mig at save panelet til 370 og så en pasbit på 61 cm!
Jeg har sat reglerne på cc60.
Er det en god længde at kappe på?
Hvad er bedst? Skal jeg save panelet lige over, eller skal jeg skære panelet i 45 grader?
Kom gerne med forslag og synspunkter!
Jeg vil bruge klammer til at fastgøre panelet!
Med venlig hilsen//Johan
Jeg er enig! Undgå at samle på samme sted på nærliggende brædder, du vil kun fortryde det. Uregelmæssige samlinger er pænest. Men ALLERpænest ville det være uden samlinger, findes der virkelig ikke længere panel? Hvad er det for en slags?
maxlængden på træ i Sverige er vel stadig 5,40.....
usikkert om der findes finhøvlet panel i disse længder men det kan jo være værd at lede efter. og GERA i 45gr,,, NEJ.... Uden hvis som de andre siger faldende længder...
usikkert om der findes finhøvlet panel i disse længder men det kan jo være værd at lede efter. og GERA i 45gr,,, NEJ.... Uden hvis som de andre siger faldende længder...
Følger jeres tips! Lægger første længde, så skærer til det, der mangler, og så begynder med det bræt, der bliver tilbage!
Trodde ikke, at der fandtes længere panel, havde selvfølgelig været bedst uden samlinger!!
men skal male panelet hvidt senere! så det er vel bare at spartle over?
Mvh//Johan
Trodde ikke, at der fandtes længere panel, havde selvfølgelig været bedst uden samlinger!!
men skal male panelet hvidt senere! så det er vel bare at spartle over?
Mvh//Johan
Klik her for at svare