O oppelainen #1 Medlem · 209 indlæg 1 mar 2025 klokken 14:02 oppelainen Medlem 209 indlæg 1 mar 2025 klokken 14:02 #1 Hejsa, jeg kan ikke finde ud af, hvordan man indstiller hældningen på dette stativ. Er der nogen, der kender til det? Tak på forhånd. ☺️
Hejsa, jeg kan ikke finde ud af, hvordan man indstiller hældningen på dette stativ. Er der nogen, der kender til det? Tak på forhånd. ☺️
Rickard. #2 Medlem · Riktiga Norrland · 7 408 indlæg 3 mar 2025 klokken 18:40 Rickard. Medlem Riktiga Norrland 7,408 indlæg 3 mar 2025 klokken 18:40 #2 Ingen anelse men de to sorte firkantede skruer ser sandsynlige ud, eller så sidder der måske noget "under" boremaskiner. Hvad er egentlig formålet med at kunne rotere dette?, man kan jo ikke bore andet end i en lige linje med søjlen
Ingen anelse men de to sorte firkantede skruer ser sandsynlige ud, eller så sidder der måske noget "under" boremaskiner. Hvad er egentlig formålet med at kunne rotere dette?, man kan jo ikke bore andet end i en lige linje med søjlen