Har et ca. 4x25 meter stort vandhul på grunden, som jeg på grund af småbørn ville have brug for at dække til.
Begrænset økonomi, så en billig løsning snarere end en æstetisk løsning er prioriteret.
Der er klippe direkte under jorden, så fastgørelse i jord er ikke muligt.
Jeg overvejer at bore huller langs stenbruddet, fastgøre stolper og trække hønsetråd rundt. Hvilken afstand skal der være mellem stolperne til hønsetråd? Har nogen andre idéer, når de ser på billedet?
Jeg får flere idéer som ikke har noget at gøre med indhegning.
Men for indhegning tror jeg, at du selv er på rette spor. Det er nok svært at komme billigere og enklere udenom end hønsenet på stolper. Du kan jo muligvis udnytte træerne som står der også, men det er nok alt.
Strandbeskyttelse forbyder at fylde og dække over, og egentlig også at indhegne, hvis jeg har forstået det rigtigt. Men ikke sjovt at have på grunden, hvis du har småbørn.
Jeg ville nok overveje at sætte et hegn op, så hele den del af grunden blev afgrænset, og sætte en børnesikker låge.
Jeg får flere idéer som ikke har et eneste at gøre med indhegning.
Men for indhegning tror jeg selv, du er på rette spor. Det er nok svært at komme billigere og lettere udenom end hønsetråd på stolper. Du kan jo muligvis udnytte træerne, der står der, også, men det er vel alt.
Udnyt træerne havde jeg ikke tænkt på, godt tip! Det må nok blive det, i kombination med lidt stolper så
Praksis heromkring (Uppland) plejer nu om dage at være grønt Gunnebostængsel på stålsøjler, godt en meter højt. Tidligere var det almindeligt med typisk "vildthegn", men børn kan jo let komme under det.
Er det et gammelt mineskakt? I så fald kan du få hjælp med at indhegne det af amtsstyrelsen.
[link]
Praksis her omkring (uppland) plejer nu at være grønt gunnebohegn på stålstolper, knap en meter højt. Tidligere var det almindeligt med slags "vildthegn", men børn kan let komme under det.
PNO sagde:
Er det et gammelt mineskakt? I så fald kan du få hjælp med at indhegne det af amtsstyrelsen.
[link]
Praksis her omkring (uppland) plejer nu at være grønt gunnebohegn på stålstolper, knap en meter højt. Tidligere var det almindeligt med slags "vildthegn", men børn kan let komme under det.
Gode tips! Skal huske det, hvis jeg vil have en permanent løsning i fremtiden. Dog er det en så fin del af grunden, at jeg kun ville have det indhegnet midlertidigt, så længe der er børn i nærheden.
Gode tips! Jeg skal huske det, hvis jeg skulle ønske en permanent løsning i fremtiden. Dog er det en så fin del af grunden, at jeg kun ville have det indhegnet midlertidigt, så længe der er børn i nærheden.
Fasiken hvor lækkert at have en brot at dykke i på sin egen grund! Grotte- og gruvdykning er fantastiske dykkersteder. Ved du mere om hvordan det ser ud under vandet?
Hvor gamle er børnene? Det er let at være overbeskyttende unødvendigt. Det går hurtigt at lære dem, at det er farligt og vise dem, hvordan man "redder" hinanden, hvis nogen falder i. Børn over 3 år er ofte modne til "farer".
Kig også på fårehegn, lettere at spænde end hønsenet. Nogle kan dog være lidt for lette at klatre over på grund af de store masker.
Skal selv sætte hegn op for en bæk, det bliver stolper og liggende ribber. Ser det kun som hastighedsnedsættende for børnene.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.