Ah, undskyld, det er indvendige dørkarme, jeg mener, snedkeren synes jeg skal lade det være, men jeg er alligevel nysgerrig på, hvordan andre har gjort, det gør måske hverken fra eller til, men hvis det hjælper det mindste på lyd, så sætter jeg noget der.
Hmm, ved indvendige døre mistænker jeg, at de fleste er ligeglade med ekstra tætning.
Synes at fugeskum føles lidt overkill, guldfiberdrev er så kedeligt at arbejde med.. osv.
Hvis der er nogenlunde ens afstand overalt, så kunne måske en indsat bagstopliste give lidt ekstra lyd- og varmeisolering, en rarere ting at arbejde med, men lidt dyrere.
Eller måske købe noget billigt liggeunderlag og skære strimler fra.
Egentlig tror jeg, at du kan bruge stort set hvad som helst, som føles godt for dig.
Synes at fugeskum føles lidt overkill, guldfiberdrev er så kedeligt at arbejde med.. osv.
Hvis der er nogenlunde ens afstand overalt, så kunne måske en indsat bagstopliste give lidt ekstra lyd- og varmeisolering, en rarere ting at arbejde med, men lidt dyrere.
Eller måske købe noget billigt liggeunderlag og skære strimler fra.
Egentlig tror jeg, at du kan bruge stort set hvad som helst, som føles godt for dig.
Klik her for at svare