Jeg bygger en garage med en stamme i siporex-blokke. Ovenpå ligger der lægter på væggene. På væg-lægterne ligger der derefter bjælker på tværs, se billedet. Og der er jeg jo.
Nu er jeg usikker på, hvordan jeg skal lave væggen fra blokkene op til oversiden af bjælkerne...
Min tanke er at sætte en stenskive,
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.