Hej! Har en ældre lade/skur eller hvad man kan kalde det til at skrue lidt bil osv i.
Væggene er solidt byggede og tætte, dog ikke isolerede i dag. Gulv er lige nu jordstampet men skal blive til andet efterhånden.
Men det "store" problem jeg har er rummet mellem gulv og vægge, der er et hul på ca. 20cm helt åbent. Dette skal selvfølgelig fikses, før jeg overhovedet kan tænke på øvrig isolering:p

Hvordan skal jeg gøre på bedste og helst billigste måde? Kommer ikke til at være der døgnet rundt, vil bare kunne varme lidt op, når jeg endelig er der, og at det skal være vindtæt.
Vedhæfter et paintbillede, så måske nogen forstår lidt lettere.

29pw3ra.jpg

Tag til nærmeste byggeri og hør, om de har noget formplyfa, som de ikke skal bruge længere, bare strips op 30 cm strimler og fastgør dem, de har en god evne til at klare sig mod fugt! Eller køb nye, men de er ikke så pæne, eller brug fer og not yderpanelbrædder liggende, olier underkanten og mal i samme farve som "laden".

Lidt overkurs og ekstra arbejde, lecablock, gruset under og fastgør dem med mærlor i hinanden, det er nok med de tynde, pænt men lidt dyrt!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.