H Hallerudsbo sagde:
Godt svar.
Men tæt med hvad du vil da, det bliver sikkert godt.
Forklar bare hvordan man plejer at gøre.
Og at trucker plejer man ikke at bygge ind.
Ja, men nu har man ikke plejer at gøre sådan i vores garage. Det var en carport tidligere.

R RiKr sagde:
Hvad hjælper dette TS?

Gips sættes forslagsvis med lille mellemrum mod betonen
Ok så typ i samme højde som panelen sidder nu?

Hvordan gør jeg så når jeg sætter på klinker som gulvliste? Skal jeg bare trykke den fast med fugemasse eller har jeg brug for at fylde sprækken nederst med noget?

H
Klinker og fuge bliver godt

R RiKr sagde:
Hvad hjælper dette TS?
Ville bare fremhæve problematikken og hvordan man i mange tilfælde løser det. Men skal der anvendes gips så slip den et stykke fra gulvet.

Er det utæt og lækker ind mellem bunden af garageporten og pladen, så støb med en våd pasta af beton, læg plastikfolie ovenpå, luk porten, lad det stå stille i 2 døgn på denne tid af året. Åbn porten og fjern plastikfolien. Klart. Det virker selvfølgelig ikke, hvis der er minusgrader.

L leifa.k sagde:
Er der utæt og lækker ind imellem bunden af garageporten og pladen, så støb med en våd pasta af beton, læg plastfolie ovenpå, træk porten igen, lad det være stille i 2 døgn sådan her om året. Åbn porten, fjern plastfolien. Færdig. Det virker selvfølgelig ikke, hvis det er frostgrader.
Hvad mener du, det skal give? Vil der ikke bare ligge porøs beton der, eller hvorfor skal jeg støbe på denne måde?

H Hallerudsbo sagde:
Klinker og fuge bliver godt
Ja eller hvad? Indvendigt bliver klinker og fuge vel godt. Men bør jeg også trykke fuge ind, som dækker "kanalen" langs med gulv/jord og som kommer udefra?

A Advert sagde:
Hvad mener du, det skal give? Vil der ikke bare ligge porøs beton der, eller hvorfor skal jeg støbe på denne måde?
Du kan støbe på denne måde for at få garageporten tæt mod pladen. Listen under garageporten vil forme sig mod den "vattniga" betonen, du har blandet. Plastfolien er til for, at du ikke skal få "cementkladd" på listen under porten.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.