Hej!

Har tilbage de gamle rør gennem kældervæggen efter udskiftning af varmesystem.

Har skåret dem på indersiden, men hvordan får man dem nemmest fjernet?

Vil jo ikke ødelægge pudset mere end nødvendigt......

Taknemmelig for input!

Krille

To gamle rør udenfor en källarvæg, det ene med en hætte i kæde. Gruset ses foran væggen.
 
Staffans2000
Tag en rørtang og drej, så løsner de let.
 
Skær langs med væggen, slib ned eventuelle kanter, fyld igen rørene, puds og mal?
 
Jeg kappede langs med væggen og slog rørerne ind med et par slag med sleggen og derefter pudsede over. Dog har jeg ikke lige så glat sokkel som din, så kunne ikke få den samme struktur som før. I dit tilfælde burde det dog gå fint at fylde med lidt sten/mørtel og derefter pudse over.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.