Hej,
Jeg har købt 2 meter lange, seje 200x200 mm stolper, som jeg tænkte skulle bruges som "grind" stolper.
Jeg har dog ikke helt forstået, hvordan jeg skal fastgøre dem.
Jeg har svært ved at tro, at det bliver stabilt med blot at støbe en stor sokkel og kun bruge sokkeljern uden sko? Eller bliver det stabilt, hvis jeg har 2-3-4 stk sokkeljern rundt om?
Taknemmelig for hjælp.
Jeg har købt 2 meter lange, seje 200x200 mm stolper, som jeg tænkte skulle bruges som "grind" stolper.
Jeg har dog ikke helt forstået, hvordan jeg skal fastgøre dem.
Taknemmelig for hjælp.
Selvbygger
· Stockholm
· 8 591 indlæg
Du kan jo støbe dem ned i en egenstøbt plint?J jehr sagde:Hej,
Har købt 2 meter lange coola 200x200 mm stolper som jeg tænkte have som "port" stolper
Jeg har dog ikke forstået endnu hvordan jeg skal fæstne dem.Jeg har svært ved at tro at det bliver stabilt med at støbe en stor plint og bare have plintjern uden sko? Eller bliver det stabilt hvis jeg har 2-3-4 st plintjern rundt om?
Taknemmelig for hjælp
IaF hvis de er trykimpregnerede.
Klik her for at svare