Jeg har reglar i loftet, men der hvor gipsen fra loftet skal møde gipsen fra væggen, har jeg jo ikke noget at fastgøre loftsgipsen i. Den vil jo kun møde væggipsen og hænge frit.
Hvad gør jeg tro?
Gipsplader møder hinanden i hjørnet af loft og væg, uden støtte bag loftgipsen. Isolering og træskellet ses bagved. En hånd holder en gipsplade mod loftet, hvor isolering og trælægter er synlige i baggrunden. Gipsplader mødes i hjørnet af loft og væg med synlige skruer, uden støtte bag loftgipsen. Træreglen er synlig i baggrunden.

Sadle en regel.

Hvad betyder det?

Du skal ikke have gles?

KalleKe
Enklest ville nok have været at skrue loftgipsen først og derefter tilslutte gipsen på væggen klods til denne, så man slipper en masse spartel mellem pladerne.

Da ville det have været enkelt at passe en regel mod den anden regel på væggen/loftet.

Præcis som du skriver, så har du ikke noget at skrue loftgipsen i. Hvis du skruer en lægte i væglægten (sadler på), så kan du derefter skrue loftet i den lægte.

Ja fanden, godt, fortsæt sådan!

Men mener I, at jeg sætter en 45x45 regel på eksisterende regel og så fastgør loftgipset under den nye regel?

KalleKe
Typ sådan

Aha

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.