Medlem
· Stockholm
· 981 indlæg
Købte disse fra Elfa for at sætte mit opbevaringssystem fra samme fabrikat op:
Men jeg kan ikke få dem til at sidde ordentligt fast. Skruen fæstner aldrig, men ender med, at den bare drejer rundt og rundt. Uanset hvor forsigtigt jeg skruer. Det bliver ligesom aldrig engang stramt, før det sker.
Hvad kan det være, jeg gør forkert? Eller er det bare sådan, at denne type ekspander fungerer, at skruen til sidst kan dreje, så meget som muligt, men at alt alligevel er stabilt?
Men jeg kan ikke få dem til at sidde ordentligt fast. Skruen fæstner aldrig, men ender med, at den bare drejer rundt og rundt. Uanset hvor forsigtigt jeg skruer. Det bliver ligesom aldrig engang stramt, før det sker.
Hvad kan det være, jeg gør forkert? Eller er det bare sådan, at denne type ekspander fungerer, at skruen til sidst kan dreje, så meget som muligt, men at alt alligevel er stabilt?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 027 indlæg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6,027 indlæg
Her har du en lille beskrivelse.
http://www.johnwall.se/sv/artiklar/expander-gips-471890-5p.html
Hvad har du for væg?
http://www.johnwall.se/sv/artiklar/expander-gips-471890-5p.html
Hvad har du for væg?
Medlem
· Stockholm
· 981 indlæg
Det er jo præcis sådan, jeg har gjort. Brugte en 10 mm boremaskine. Trykkede ekspanderpluggen ind. Brugte ikke den længere afstandshylse. Skruede fast med skruemaskine. Men som sagt, det blev aldrig ordentligt strammet. Snurrer til sidst bare rundt og rundt og rundt...S sinuslinus sagde:
Den sidder ikke fast i hullet, som den skal, det kræver lidt kraft i starten for at få dem til at begynde at vride sig bag pladen. Nu har du et stort hul der, ikke sjovt.peterwesterlund sagde:
Sæt den i igen, men ikke helt i bunden, brug en fladtang og hold imod, og træk den med skruetrækkeren, så vil den begynde at spænde ud. Det kan være, at du skal holde lidt imod, men det vil du opdage, hvis du er lidt forsigtig og mærker efter.
Klik her for at svare