Hej alle,

vi har lige flyttet ind i vores nye hus og skal snart sætte ure, lamper og måske nogle billeder op på væggene, der består af gipsplader. Vi har fundet nogle lægter at fastgøre i, men hvis der ikke er lægter, hvordan kan vi så skrue skruer i, så de sidder fast. Hvilken rawlplug fungerer bedst på gipsvægge - jeg har læst at mollypluggen laver store huller ved eventuel fjernelse.

Jeg er taknemmelig for svar, så vi kan begynde at få vores ting op på væggene :) ::)

/Jessica

Ja gips er jo ikke sjovt. Molly eller en anden type af expander er vel det eneste, der findes, men de efterlader store huller. Når/Hvis du fjerner dem, kan du vel lægge et nyt spørgsmål på forummet om, hvordan man bedst reparerer hullerne ;)

Sjovt med katten! Jeg har en søn, der kyssede en eremitkrebs med omtrent samme resultat ;D

Hej og tak,

siden på Claes Ohlsson var topgod :D
/Jessica

Hej,
Jeg købte i isenkræmmeren en slags billedophængningskrog til gipsvægge.
Den er hvid og flad, og man slår den i med en hammer. Den efterlader ikke større mærker end et lille vandret hak, når man fjerner den.
Findes i forskellige størrelser alt efter behov.
Tjek hos din isenkræmmer, det er garanteret der. Molly er helt unødvendigt til billeder, ure og den slags.

:D// Fia

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.