Har byttet foder i badeværelset, og bag det gamle foder sidder der sådanne her afklippede små søm (dykkert?) nogle steder, se billede! Gætter på, at det er søm, der er skudt ind med sømpistol.

Hvordan får jeg bedst dem væk? Har forsøgt at hamre dem ind med et sådant værktøj, som man bruger "den sidste bid", når man slår dykkert ind, uden særligt resultat. Har også prøvet at trække dem ud, men de sidder som bjerget.

/Grisen

• En lille, afknækket søm stikker ud fra en hvid væg eller dørkarm i et badeværelse.
Tror de mange gange er de belagt med lim. Derfor sidder de som bjerget. Resultatet plejer at blive som du beskriver. Lidt svære at slå ind lige og svære at få fat i. ved ikke om en "Atle spikutdragare" fra Hultafors kunne fungere? Har aldrig prøvet.
Rød spikutdragare fra Hultafors, Atle model, til at fjerne fastsiddende negle let.

• Synes
Thomas59 og 1 anden
  • Laddar…
S skogstomten sagde:
Tror de mange gange er de belagte med lim. Derfor sidder de som bjerget. Resultatet plejer at blive som du beskriver. Lidt svære at slå ind lige og svære at få fat om. ved ikke om en "Atle spikutdragare" fra Hultafors kunne fungere? Har aldrig prøvet.
[billede]
Satt lige og kiggede på sådan en spikutdragare. Nå, må tage og teste en sådan, ellers borer jeg sønder sømmet :crysmile:

S skogstomten sagde:
Tror de mange gange er de bestrøget med lim. Derfor sidder de som bjerget. Resultatet plejer at blive som du beskriver. Lidt svære at slå ind lige og svære at få fat i. Ved ikke om en "Atle sømudtager" fra Hultafors kunne fungere? Har aldrig prøvet.
[billede]
du vil jo garanteret få den ud med en Atle. dog risikerer man jo at ødelægge foderet rundt om for at få "fat" omkring den.

• Synes
Disneygrisen
  • Laddar…
R Robin Wahlman sagde:
du kommer jo garanteret få ud den med en Atle. dog risikerer man jo at ødelægge foderet rundt om for at få "greb" rundt den.
Ja, jeg må nok tage og købe en sådan der Atle lyder det som :D At der bliver mærker må jeg nok regne med. Karmen skal alligevel males, så jeg må vel spartle, hvis der kommer mærker :)

• Synes
Appendix
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.