Jeg har en række vægbeslag, der ser cirka sådan ud(se billeder) og som holder vandrøret mod væggen.
Vægmonteret metalbeslag til vandrør i badeværelset, fastgjort til flisebelagt væg.

Nu er jeg i gang med at skifte alle silikonefuger i badeværelset i forbindelse med, at jeg skifter bruseglas, og derfor har jeg brug for at få røret løs for at komme til silikonen bagved. Men jeg forstår ikke helt, hvordan man løsner det. Det ser ud og føles som om, det er to separate dele, der kan skilles ad, men jeg er usikker på hvordan.

• Vægbeslag med kromfinish holder et vandrør mod væggen. To adskilte dele kan skilles ad for adgang til silikone bagved.
  • Vægmonteret krombeslag holder et vandrør mod væggen. Beslaget ser ud til at bestå af to dele, muligvis for at lette adskillelse, i et badeværelsesmiljø.
P
Klammen består af 2 dele en indre del som ofte skrues i væggen og næste kromede dæksel som klemmes på og klikker fast.

Nogle gange trykker man lidt indad i hullet og trækker lidt udad i den kromede del, så deles den..

Fandt kun et billede af en med 2 rør i men det er ofte samme eller lignende princip

klipsfæster som man enten stikker i hul eller bryder lidt udad så plasten løsner

• Klammerkomponenter: indre del, kromet tækkappe, skruer og to runde skiver til fastgørelse, der illustrerer montering med to rør.
  • Synes
BirgitS
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.