Dog er der ingen regler, hvor forborede huller findes i kommoden. Så jeg overvejer, hvordan jeg bedst fastgør denne, så jeg ved, at det holder 😁
Det er en slags plademateriale (grå væg) og så er der Huntonit vægpanel (11mm) udenpå.
Jeg har lokaliseret regler bag pladerne med magnet og søm, og disse synes at holde en cc omkring 400-450mm (hus bygget -72).
Så hvordan fastgør jeg denne, så den sidder ordentligt. Er det nok, hvis man sætter 2 træskruer midt på (ved regel), og så støttebræt under, eller er der en anden måde at slippe for støttebrættet
Men så bør du vel vide, hvad væggen er opbygget af? Sidder der ingen form for osb/plywood bagved gipsen, som der bør ifølge sikkert vand i dag? Ellers skal det være forstærket der, hvor håndvasken monteres, hvis man vælger pladen fra.
Men så bør du vel vide, hvad væggen er opbygget af? Sidder der ingen form for osb/plywood bagved gipsen, som der bør ifølge sikkert vand i dag? Ellers skal det være forstærket, hvor håndvasken monteres, hvis man vælger pladen fra.
Har ingen anelse. Var en slags blød tapet på væggen, før vi rev den ned. Så har aldrig været ind/genem plade for at se, hvordan det er opbygget.
Dette er ikke vådrum, som det regnes i dag, da den kun har en håndvask og et toilet. Matta ligger på gulv, men væggene har Huntonit samt malet
Kommoden står vel på ben så da er det nok med nogle skruer i væggen for at holde den på plads.
Nej denne er væghængt. Jeg har støttet den op med pap for at se nogenlunde, hvor den ender, eller også bruger jeg det forkerte ord, når jeg siger kommode.