J
Hej på jer!

Jeg spekulerer på, hvordan vi skal gribe det an for at bygge en espalier til vores kældertrappe. Findes der en liste til at fastgøre i loftet, som man skruer reglarne i, eller hvordan gør man ellers? Og hvilke reglar skal man anvende? Vi har en etårig, der løber rundt, så vi skal også kunne fastgøre en låge nederst. Loftshøjde ca. 210.

Taknemmelig for al input!

/Jenny

Kældertrappe med hvidt gelænder og vægge, set nedefra. Trappen fører op til et rum med træpaneler og en lukket dør til venstre.
 
Skruvede træreglar fastgjort i en vinkel, forberedt til at montere spaljéribber, mod en lys væg.
Et billede siger mere end tusind ord?

Måske kan du lave noget lignende?
Skruv to reglar/lister sammen og skru dem op i loftet.
Derefter skruer du spaljéribberne i denne og i trappens vangstykke.

//AA
 
  • Synes
Jeyya
  • Laddar…
J
nikasp nikasp sagde:
Der er masser af nyttigt, hvis du googler "spalje trappa": [link]:

Tænk på at sætte spjælene og andet tilstrækkeligt tæt: [link]
Tusind tak! Jeg vil kigge det igennem :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.