Jeg spekulerer på, hvordan vi skal gribe det an for at bygge en espalier til vores kældertrappe. Findes der en liste til at fastgøre i loftet, som man skruer reglarne i, eller hvordan gør man ellers? Og hvilke reglar skal man anvende? Vi har en etårig, der løber rundt, så vi skal også kunne fastgøre en låge nederst. Loftshøjde ca. 210.
Måske kan du lave noget lignende?
Skruv to reglar/lister sammen og skru dem op i loftet.
Derefter skruer du spaljéribberne i denne og i trappens vangstykke.