Hej!
Vi bor i et gammelt hus og vil gerne gendanne trappen med spejlpaneler.
1) Hvordan gør man det nemmest, når vangen er bølgeformet? Jeg gætter på, at de plan-slebne brædder ikke har nogen fleksibilitet overhovedet...
2) Håndlisten er jo også bølgeformet, og der er en højdeforskel på 60mm. Har I tips til, hvordan man skal gøre i toppen for at få gelænderet i linje med den over tværgående bræt, eller skal man bare lade det ende, hvor det ender? Altså parallelt med brættet hvor det kan, og over/under hvor det selv vil ifølge sin egen form...
Det ene billede er til inspiration. De øvrige billeder er af vores urestaurerede trappe.