Hej alle sammen :-)
Skal tage mig sammen nu og bygge en trappe i garagen op til loftet.
Vangstykkene bliver cirka 360 cm lange.
Bredde på trinene 110 cm.

Materialespørgsmål:
- Vangstykke: Det burde vel være tilstrækkeligt med limtræsbjælke i dimension 42x180
- Trappetrin: Det burde vel være tilstrækkeligt med almindelig C24-regel, 45 tyk.

- Trappetrin: Tænkte jeg ville fræse et spor i midten på undersiden og sætte en modspænding der.

Skærer ikke ind i vangstykkene for trappetrinene, nøjes med at skrue 45x45 "klodser" fast som trinene hviler på.

Ha' det godt alle!

Sören
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.