Hej!
Huset jeg har købt har en komfur i en ret gammeldags stil. Jeg vil gerne have en lige front som på billedet med den mindst sodede komfur. Er der nogen, der har bygget om fronten på deres komfur?
Min forhåbning er, at man kan rive mexiteglen og stammen ned og så bare bygge en ny op, som man vil have den. Eller?
Huset jeg har købt har en komfur i en ret gammeldags stil. Jeg vil gerne have en lige front som på billedet med den mindst sodede komfur. Er der nogen, der har bygget om fronten på deres komfur?
Min forhåbning er, at man kan rive mexiteglen og stammen ned og så bare bygge en ny op, som man vil have den. Eller?
Hobbytømrer
· Västra Götaland
· 1 496 indlæg
Den var jo uurlækker! Ville ikke røre den. Så fin!
En 70'er-komfur i et 50'er-hus. I don’t think so 
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,127 indlæg
Er du sikker på, at den er fra 70'erne?
Jeg synes, det ser ud som en pejs fra 50'erne med almindeligt mursten, som man har malet over og sat en indsats i. Den ligner meget en pejs fra tidligt 60'erne, som jeg kendte til (bortset fra at den ikke var malet).
Jeg synes, det ser ud som en pejs fra 50'erne med almindeligt mursten, som man har malet over og sat en indsats i. Den ligner meget en pejs fra tidligt 60'erne, som jeg kendte til (bortset fra at den ikke var malet).
Helt sikker. Huset blev udvidet i 70'erne, og komfuret er i tilbygningen.
Medlem
· Västernorrland
· 12 018 indlæg
En mellemvej måske er at pudse det hele bare så det bliver en glat overflade?
Klik her for at svare

