Jeg undrer mig om der findes et tyndere alternativ til hjørner, hvis man vil beskytte gips hjørner mod stød. Synes at hjørneprofiler bliver for tykke.

//Mala
 
taler du nu om sådan profiler du spartler ind eller? Tyndere end det er svært at få fat i..
 
zankan sagde:
taler du nu om sådan profiler, du spartler ind eller? Tyndere end det er svært at få fat i..
Ja, typ. Mistænkte, at det ville være svært.
 
Swe_Mala sagde:
Jeg undrer om der findes noget tyndere alternativ til hjørner, hvis man vil beskytte gips hjørner mod stød. Synes at hjørneprofiler bliver for tykke.

//Mala
Definer tykke. Stålet er max 0,5mm tykt. Udbulingen præcis på hjørnet er noget mere men nødvendig for at lægge på nogen millimeter spartel.

Hvis du synes det er for tykt, kan du lave en forsænkning i gipsen.

Edit: Stavfejl.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.