Uddannelsen tager en eftermiddag, foregår på stedet, kostnaden for den inkl. udstyret var, da jeg gjorde det for et par år siden, 10.000:- + moms, så vidt jeg husker. Så kommer der en tusindelap for tilladelse hos politiet og sådan, + materiale, sprængmåtter og krudtpatroner.

Hvis du borer og gør det grove arbejde, kan jeg måske hjælpe dig med selve sprækningen, da jeg nu har licens efter at have sprækket for min garage.

Et alternativ er jo at bruge sprække kiler, men det vil måske tage lidt tid, så skal du nok gøre lidt nu og lidt da ;)

Inspektion og sådan noget er ikke nødvendigt, det er det fine med sprækning i forhold til sprængning. Det er to forskellige ting altså.

• Synes
D09
  • Laddar…
D09
thomasx sagde:
Uddannelsen tager en eftermiddag, foregår på stedet, omkostningerne for den inkl. udstyret var, da jeg gjorde det for et par år siden, 10.000 kr. + moms, som jeg husker det. Derudover tilkommer der et par tusinde for tilladelse hos politiet og sådan noget, + materialer, sprængmåtter og krudtpatroner.

Hvis du borer og laver det grove arbejde, kan jeg måske hjælpe dig med selve sprækningen, da jeg nu har licens efter at have sprækket til min garage.

Et alternativ er jo at bruge sprækkiler, men det vil måske tage sin tid, så må du nok gøre lidt nu og lidt der ;)

Inspektion og sådan noget er ikke nødvendigt, det er det, der er det fine ved sprækning i forhold til sprængning. Det er to forskellige ting altså.
Du som er "nyuddannet", var vandsprækker stadig tilbage, eller er det kun med sand nu om dage?

Kunne ikke finde min variant på hjemmesiden.

D09 sagde:
Du som er "nyuddannet", fandtes vandsprækkeren stadig, eller er det kun med sand nu om dage?

Kunne ikke finde min variant på hjemmesiden
Jeg mener at huske, at den var på hjemmesiden, da jeg tog kurset. De må da have beholdt grejet til dem, der kører med den variant fra gammel tid. Men det kan jo også være, at alle er konverteret til simplex nu, så den er væk helt, hvem ved.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.