Nå, du tænker sådan... Jo, man vil jo ikke betale skat af allerede beskattede penge, selvfølgelig. Måske skulle man undersøge det dér lidt mere først.
Blocket osv havde jo været en mulighed, men ikke sidder entreprenører og installatører og leder efter deres fastgørelse der, tænker jeg?

Unikt namn Unikt namn sagde:
Kan ikke returnere hos Ahlsell?
Jeg har været i kontakt med Ahlsell, som ikke kan ifølge deres bla bla købe tilbage, da virksomheden ikke er aktuel, aktiv længere.

Jeg begik fejlen og skulle for en tid siden have solgt det tilbage inden likv... Man lærer så længe man lever

C
S skruvkakaa sagde:
Blocket osv havde jo været en mulighed men ikke sidder entreprenører og installatører og leder efter deres fastgørelse der tænker jeg?
Nej, det er næppe det rette markedsplads for sådan noget.

Men bemærker at den type af annoncemarked gør det muligt at annoncere en genstand selvom du i virkeligheden har f.eks. 100 stk eksemplarer at sælge, uden at omfanget af virksomheden er synligt udadtil.

C cpalm sagde:
Nej, det er næppe det rette marked for sådan noget.

Men bemærk at den type annonce-marked gør det muligt at annoncere en ting, selvom du i virkeligheden har f.eks. 100 stykker at sælge, uden at omfanget af virksomheden er synligt udadtil.
Ja, du mente sådan.

Billede 1 : SS6191 - Rustfri 6,3x19mm med gummi/tæt edpm. Selvskæ
- 3000 stk i en kasse

Billede 2 : TS1000 - Rustfri 6x30mm, Selvsk
- 3000 stk i en kasse

Indkøbet hos Ahlsells var ~ 7800+m & 9000+m

Jeg tænker, at målet er at få tilbage ~ 1500:- / kasse, er det en mulighed tror I, eller en umulighed i anden hånd?

Målet ville jo selvfølgelig være at henvende sig til interesserede blikkenslagere, taglæggere, solcellemontører som ville for "symbolsk" sum købe op et større parti, men med tanke på marked og andet går vel ikke skruerne nemt & tager lige så meget plads for dem som for mig tænker jeg 🤣

• Plastpose med 500 stk. rustfri skruer 6,3x19 mm med gummipakning på et trægulv.
  • En pose med rustfri skruer, mærket TS1000, ligger på en sort overflade. Skruerne har sekskanthoveder og er pakket i plast.
S skruvkakaa sagde:
Hej!
Jeg sidder med et større parti fastgørelseselementer, der er blevet til overs efter en satsning inden for solcellemontage, som desværre ikke blev som planlagt.

Det drejer sig om kvalitetsprodukter fra Weland, alt er helt nyt og ubrugt og har været opbevaret tørt.
Det, jeg har, er blandt andet:
SS6191 – selvborende skrue 6,3x19 mm med tætningsskive (bruges ved montage af solpaneler i metal/tag)
SS1025 – stockskrue (til fastgørelse i træ + montage af skinnesystem til solceller)
BU1200 – bolt M10x20 mm (til montering af beslag og skinner)
TS1000 – skrue 6x30 mm
Udover dette er der også en del andre fastgørelseselementer, skiver m.m.
Det drejer sig om større mængder (bulk), så det er måske mest interessant for:
virksomheder
montører
forhandlere
eller nogen, der arbejder med solceller / byggeri

Jeg overvejer nu, hvor det er smartest at sælge dette –
👉 sælge i parti til virksomheder?
👉 auktion?
👉 eller findes der en aktør, der opkøber sådanne ting?
Taknemmeligt modtager jeg alle tips 🙏
Jo men enten auktioner som de fleste nævner eller hør med byggöverskott.se, hvis de vil købe ind.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.