980 læst ·
20 svar
980 læst
20 svar
Hvor skal jeg sælge mine overskydende skruer efter nedlagt virksomhed?
Nå, du tænker sådan... Jo, man vil jo ikke betale skat af allerede beskattede penge, selvfølgelig. Måske skulle man undersøge det dér lidt mere først.
Blocket osv havde jo været en mulighed, men ikke sidder entreprenører og installatører og leder efter deres fastgørelse der, tænker jeg?
Blocket osv havde jo været en mulighed, men ikke sidder entreprenører og installatører og leder efter deres fastgørelse der, tænker jeg?
Nej, det er næppe det rette markedsplads for sådan noget.S skruvkakaa sagde:
Men bemærker at den type af annoncemarked gør det muligt at annoncere en genstand selvom du i virkeligheden har f.eks. 100 stk eksemplarer at sælge, uden at omfanget af virksomheden er synligt udadtil.
Billede 1 : SS6191 - Rustfri 6,3x19mm med gummi/tæt edpm. Selvskæ
- 3000 stk i en kasse
Billede 2 : TS1000 - Rustfri 6x30mm, Selvsk
- 3000 stk i en kasse
Indkøbet hos Ahlsells var ~ 7800+m & 9000+m
Jeg tænker, at målet er at få tilbage ~ 1500:- / kasse, er det en mulighed tror I, eller en umulighed i anden hånd?
Målet ville jo selvfølgelig være at henvende sig til interesserede blikkenslagere, taglæggere, solcellemontører som ville for "symbolsk" sum købe op et større parti, men med tanke på marked og andet går vel ikke skruerne nemt & tager lige så meget plads for dem som for mig tænker jeg 🤣
- 3000 stk i en kasse
Billede 2 : TS1000 - Rustfri 6x30mm, Selvsk
- 3000 stk i en kasse
Indkøbet hos Ahlsells var ~ 7800+m & 9000+m
Jeg tænker, at målet er at få tilbage ~ 1500:- / kasse, er det en mulighed tror I, eller en umulighed i anden hånd?
Målet ville jo selvfølgelig være at henvende sig til interesserede blikkenslagere, taglæggere, solcellemontører som ville for "symbolsk" sum købe op et større parti, men med tanke på marked og andet går vel ikke skruerne nemt & tager lige så meget plads for dem som for mig tænker jeg 🤣
Jo men enten auktioner som de fleste nævner eller hør med byggöverskott.se, hvis de vil købe ind.S skruvkakaa sagde:Hej!
Jeg sidder med et større parti fastgørelseselementer, der er blevet til overs efter en satsning inden for solcellemontage, som desværre ikke blev som planlagt.
Det drejer sig om kvalitetsprodukter fra Weland, alt er helt nyt og ubrugt og har været opbevaret tørt.
Det, jeg har, er blandt andet:
SS6191 – selvborende skrue 6,3x19 mm med tætningsskive (bruges ved montage af solpaneler i metal/tag)
SS1025 – stockskrue (til fastgørelse i træ + montage af skinnesystem til solceller)
BU1200 – bolt M10x20 mm (til montering af beslag og skinner)
TS1000 – skrue 6x30 mm
Udover dette er der også en del andre fastgørelseselementer, skiver m.m.
Det drejer sig om større mængder (bulk), så det er måske mest interessant for:
virksomheder
montører
forhandlere
eller nogen, der arbejder med solceller / byggeri
Jeg overvejer nu, hvor det er smartest at sælge dette –
👉 sælge i parti til virksomheder?
👉 auktion?
👉 eller findes der en aktør, der opkøber sådanne ting?
Taknemmeligt modtager jeg alle tips 🙏
Klik her for at svare