Følte sig så der ironisk, begyndte at sætte vindpap og panelen sen i dag så har det regnet hele dagen og gør det stadig. Er kommet så langt:
og der ser ud til at være ret tørt osv.
men bageste hjørne ser ud til at få alt regnen på sig her:
hvor meget tåler det egentlig? er det helt kørt? bruger i hvert fald ac 350-pappen
hængte i hvert fald en presenning over der sen har ikke lyst til at få hjørnet ødelagt
Trodde alle kørte med dug i dag. Vindpap af pap hører vel til forrige århundrede.
Jeg kører med pap, har det virket i 50 år før, så fungerer det sikkert i 50 år mere resonerede jeg. At pap var meget billigere gjorde mig heller intet.
Men som svar til TS så tåler pap regn uden problemer.
Kørte oxo papp sidst, gamle gennemprøvede metoder er noget jeg værdsætter, og ja, dugen klarer regn, sørg for at den sidder ordentligt fast bare så vinden ikke tager fat i den
Jeg bruger pap, hvis det har fungeret i 50 år før, så fungerer det sikkert i 50 år til, resonerede jeg. At papen var meget billigere, gjorde mig heller ikke noget.
Men som svar til TS så tåler pap regn uden problemer.
Klart at det fungerer, men det fungerer ikke lige så godt.
Dels er den mere følsom over for regn, måske ikke noget problem når den først sidder bag panelet, men indtil da. Så er den meget smallere, så man skal sammensætte meget mere, man får altså potentielt mere luftlækage. Så da den er smallere, tager det også betydeligt længere tid at sætte den op. Nej, jeg foretrækker den mere moderne plastfolie alle dage.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.