jeg kan love, at de ikke handler 60% billigere end forbrugeren. Sådanne marginaler findes ikke på byggemateriale. Måske hvis de køber direkte fra producenten, men ikke hvis de handler hos beijer.
 
De er grimme med deres forskellige prislister. Jeg tror heller ikke på, at de handler for 60% under forbrugerpriser. Det bedste er at have noget at "true" med. Jeg er begyndt at kigge nu, og den kontakt jeg har i den lokale byggemarked troede jeg var rigtig god. Fik pris på enkupigt tagtegl Vittinge. 10,67:-/stk + moms. Ringede til Beijer og fik en lavere pris 10,50:- selvom jeg aldrig har handlet der. Deres tilbud var noget på 11:-/stk. Næste uge skal jeg ringe til de andre byggemarkeder for at se, hvad de kan. Det eneste, man skal huske, er, at man skal få prisen på det samme, ellers er det meningsløst. Ville være sjovt, hvis nogen vidste, hvad det laveste niveau er.

Challe

ps. På arbejdet har vi 85% på skf:s liste.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.