5,931 læst ·
21 svar
6k læst
21 svar
Hvor lang tid tager det at bygge et Haki-stillads til et lille rødt hus?
Bestrid den faktura Som det ser ud på billederne er det en klovn der har bygget detC Claudia Lendi sagde:Tak for alle svar. Jeg løb desværre ind i en rigtig bedrager i forbindelse med et tagbytte. I tilbuddet nævntes kun, at stillads tilkommer. Hvis de ikke har hentet stilladset fra Stockholm men fra nabobyen (i Skåne), ville også lastningen ikke tage for mange timer.
Levering af haki stillads: 7 500
Opbygning af haki stillads: 27 2000
Stilladsleje: 9 600
Transportomkostninger: 4 500
På billedet ses vores kære røde sommerhus. Man ser jo ikke direkte stilladset, men jeg mener, at det kun står på tre sider.
Bestrid fakturaen i sin helhed. Ingen faldsikring, mangelfuld trappe uden gelænder. Hvilken klovn har bygget det? Nej, stå fast. De kommer ikke langt.C Claudia Lendi sagde:Tak for alle svar. Jeg løb desværre ind i en rigtig bedrager i forbindelse med et tagbytte. I tilbuddet nævntes kun, at stillads tilkommer. Hvis de ikke har hentet stilladset fra Stockholm men fra nabobyen (i Skåne), ville også lastningen ikke tage for mange timer.
På billedet ses vores kære røde sommerhus. Man ser jo ikke direkte stilladset, men jeg mener, at det kun står på tre sider.
Jeg læste også din anden tråd, og du har været udsat for nogle rigtige klaphatte, der burde hænges ud offentligt!C Claudia Lendi sagde:
Jeg købte en egen Haki, da jeg skulle renovere mit hus, og jeg nåede ikke at sælge den, inden jeg købte det næste hus, hvor den blev brugt ved tagrenovering, og nu er der blevet opbygget stillads igen ved det 3. hus, og som planerne ser ud for fremtiden, så bliver det nok et sidste hus efter dette, og mit stillads har kostet mindre, end hvad du er blevet snydt for og rækker til mindst 2 gange rundt om din lille hytte...
Hvilken aftale har I egentlig?C Claudia Lendi sagde:
Normalt arbejder man enten med en fast pris - tiltag X = Y kr, eller en variabel pris - X timer á Y kr.
Variabel pris gælder da faktisk arbejdede timer.
Uanset er det praksis, at man betaler efter gennemført arbejde.
Her føles det som om, du forventes at betale for 20 timer forud? Uanset hvor lang tid tiltaget egentlig tager?
Det er en rigtig blæsning... Tror din tag-entreprenør har 50-70% payback på den, eller andet større job som han har fået stillads monteret på har faktureret dig, sørgeligt.C Claudia Lendi sagde:Tak for alle svarene. Jeg kom desværre ud for en rigtig svindler i forbindelse med et tagbytte. I tilbuddet blev det kun nævnt, at stilladset tilkommer. Hvis de ikke har hentet stilladset fra Stockholm men fra nabobyen (i Skåne), ville både lastningen ikke tage mange timer.
På billedet ses vores kære røde sommerhus. Man kan jo ikke direkte se stilladset, men jeg mener, at det kun står på tre sider.
Klik her for at svare