Fairlane
Hej,

I datterens værelse har vi et antal garderobeskabe monteret ved siden af hinanden. Desværre er der åbent nedenunder, så legetøjet og støvet samler sig. Jeg vil have en enkel hvid sokkel, der er cirka 13,5 cm høj. Helst 3m lang, så man slipper for at sammensætte: Det føles som noget, der burde kunne købes færdigt til en rimelig pris.
Jeg vil helst ikke male selv, da det tager tid (tørretid) og jeg vil have det gjort på nogle timer maks. En sokkel, der er højere, går også an, da det bare er at save den ned (jeg tænker en glat sokkel).

Jeg kan ikke finde nogen! Jeg kan finde lavere sokler, men ikke højere. Okay, jeg finder 120 cm lange, 15 cm høje hos Byggmax for 249.-, men det føles ikke godt at betale 750 kroner for 3 meter glat hvid sokkel (malet spånplade?)

Der behøves ingen klips eller lignende. jeg sætter små stifter eller bruger lidt lim eller lignende. Det behøver ikke være så præcist.

Nogen der ved, hvor man kan finde dette?

Fairlane
Takker.
Jeg har ledt og ledt. Kiggede ind på K-Rauta i dag, men men ingenting der: Muligvis en kortere variant, men 3 meter synes man jo burde være muligt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.