På en velassorteret byggemarked eller hos et snedkeri? Gule sider!!
Palms i Tyresö (ved Busgaragen). Jeg tror de har også en egen hjemmeside
Træimporten ser ud til at have en hurtig service og kan lide privatkunder, jeg fik et svar næsten med det samme på min mailforespørgsel. Jeg har dog ingen idé om, hvad der er en "god" pris, så lidt hjælp måske ???
Jeg ønskede at få et tilbud på en ekskive dimension:
Længde 3000mm
Bredde 650mm
Tykkelse 27mm
Jeg fik et tilbud på dette (den eneste forskel var, at bredden var 625mm, det var ok for mig) som lød på 2650kr inkl moms, og så skal jeg køre til hägersten og hente selv, cirka 10 mil t.o.r.
Er det en ok pris, jeg tænker i hvert fald at ringe til mit lokale savværk og høre, da det ikke virker som kanonbilligt, men som sagt jeg ved slet ikke :
Jeg ønskede at få et tilbud på en ekskive dimension:
Længde 3000mm
Bredde 650mm
Tykkelse 27mm
Jeg fik et tilbud på dette (den eneste forskel var, at bredden var 625mm, det var ok for mig) som lød på 2650kr inkl moms, og så skal jeg køre til hägersten og hente selv, cirka 10 mil t.o.r.
Er det en ok pris, jeg tænker i hvert fald at ringe til mit lokale savværk og høre, da det ikke virker som kanonbilligt, men som sagt jeg ved slet ikke :
Jo men sådan er det altid, bor i Sigtuna så alle indkøb der ikke kan gøres lokalt er altid ca 8-10 mil t.o.r (Uppsala eller Sthlm) ;D
Lidt nedslående resultat i min jagt på materiale til et sofabord men jeg håber på Pondus Snickeri, de havde uhøvlet eg for ca 650kr/m2. De øvrige steder har jo i princippet kun tilbudt almindelig bordplade til (i visse tilfælde) ublu priser.
Lidt nedslående resultat i min jagt på materiale til et sofabord men jeg håber på Pondus Snickeri, de havde uhøvlet eg for ca 650kr/m2. De øvrige steder har jo i princippet kun tilbudt almindelig bordplade til (i visse tilfælde) ublu priser.
Godt sortiment hos Pondus, men priserne er helt vanvittige. Svensk eg af B-sortering (2. klass) vil de have 39380 kr/kbm, Bøg 24.923 kr/kbm og fyr 14.440 kr/kbm.
Det svarer til en prisforøgelse på mellem 400-700%, sammenlignet med grossistprisen på lidt større volumener, typisk en hel pakke på 3-9 kmb.
Det svarer til en prisforøgelse på mellem 400-700%, sammenlignet med grossistprisen på lidt større volumener, typisk en hel pakke på 3-9 kmb.