Bauhaus har gode priser på arbejdsskiver.

mvh
David

David sagde:
Bauhaus har gode priser på arbejdsplader.

mvh
David
....og Silvan...

Jeg kiggede i lila-tidningen og fik fat i rødek hos en fyr på landet. 6 stk. 3m:s længder ca: 35-40 cm bredde og 6,5 cm tykke, alt for 850:-. Dette skulle blive til bord bl.a. men er nu blevet brugt til tærskler o.lign. Rækker nok stadig til bord alligevel.

Meget god pris for amerikansk eg ;D

Strisak sagde:
Jeg kiggede i lilla-tidningen og fik fat i rödek hos en fyr på landet. 6 st 3m:s længder ca: 35-40 cm bredde og 6,5 cm tykke, alt for 850:-. Dette skulle blive bord af bl.a. men er nu brugt til tærskler o.lign. Rækker nok stadig til et bord alligevel.
Oops, nu har jeg fixat mit denne gang men hvor i landet taler vi om, har du tel.nr til denne fyr?

Har nogle flere byggproj. på G ;D ;D

Skåne, kågerödstrakten. Det var et stykke tid siden, men han havde et rimeligt lager af forskellige træsorter. Muligt at jeg har gemt nummeret et eller andet sted i min papirrod. Kan forsøge at lede, hvis det er af interesse.

hej,

så dit svar om hvor man køber eg.
findes der mere af den vare, men lignende dimensioner som du angav er jeg absolut interesseret i. har du nogle tips?

venlig hilsen

Smara-Joe

Jeg har købt specialbestilt "privatsågad" eg for ca 2 gange prisen de tager
for almindelige grangrejer hos hvilken som helst byggemarked - det er nok bare
at spørge nærmeste skovsejer der er tilstrækkeligt nærrig til at have tid med sådanne ting, så ordner det sig - eg har jo dog en del bagsider ved siden af fordelene
... .

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.