Jeg har ledt overalt efter betonklodser, de er til salg hos diverse virksomheder, men man skal have et firma for at handle hos dem. Jeg har ikke haft held med at finde dem på nettet eller i byggemarkeder. Overvejer kraftigt at fremstille dem selv. Er der nogen, der har et tip til, hvordan jeg skal lave dem, eller alternativt hvor man kan købe dem. Jeg vil helst have trefod med afrundede hjørner, det kan dog være svært at lave selv.
Fandt lige distancer, søgte på valvdistance og fandt så plastdistancer med lille anlægsflade. Disse burde fungere, selvom det er plast og ikke beton. Vil have en synlig betonoverflade og vil ikke have, at distancerne skal være for synlige.
PÅ undersiden da hvad jeg forstår, ellers ses de ikke, de mindste jeg kender er plastis har fire ben mod formen og fire ben opad for at klemme jernet ned i ca. 3 cm for jernet fra formbunden, de vil være synlige på undersiden som 4 små plastblop
Selvom man laver sine egne, ses de også som en rund blop
Ved ikke om du kan have de andre med stor fod (findes i varehusene i rød, grøn, gul) for forskellige højder, løft og ryst lidt i jernene når du støber, måske svært hvis du har en betonbil på stedet, men gutterne plejer at være gode, da kryber der beton ind mellem dem og formen, bare at de står lige.
Selvom man laver sine egne, ses de også som en rund blop
Ved ikke om du kan have de andre med stor fod (findes i varehusene i rød, grøn, gul) for forskellige højder, løft og ryst lidt i jernene når du støber, måske svært hvis du har en betonbil på stedet, men gutterne plejer at være gode, da kryber der beton ind mellem dem og formen, bare at de står lige.
Klik her for at svare