Har et yderpanel, der er 111mm bredt og 25mm dybt i en t-profil. Har forsøgt at finde dette højt og lavt. Men kan ikke finde det nogen steder. Er der nogen, der har set noget lignende?

• En nærbillede af en yderpanel i træ med en t-profil, der er 111 mm bred og 25 mm dyb, monteret på en udendørs træstruktur.
Petesson
FermRobin FermRobin sagde:
Har en ytterpanel som er 111mm bred og 25mm dyb i en t-profil. Har forsøgt at finde denne med lys og lygte. Men finder den ingen steder. Er der nogen, der har set en lignende?
Det er nok ingen standard panel, sav en bid af og tag med til en trævarehandler, så kan de hjælpe dig med at lave en i samme størrelse..

T-panel LB-hus havde sådanne i 70'erne

T tergo sagde:
T-panel LB-hus havde sådana på 70-talet
Okej. Takker! Då får jeg nok bytte all panel er jeg rädd för då.

Petesson
FermRobin FermRobin sagde:
Okej. Tackar! Då får jag nog byta all panel är jag rädd för då.
Nej det går at save/bestille bare aflevere en bit hos din lokale byggvareforhandler..
Vil du skifte alt så gør du selvfølgelig det men det føles unødvendigt!

Hvis det er enkelte brædder du mangler, er det jo let at fremstille nogle af almindelige uhøvlede 1x5" brædder, hvis du har adgang til en bordrundsav.

Jeg har lavet sådan en panel til indersiden af loftet. Det tager ikke mange minutter med håndoverfræseren.

Okay det lyder som en god idé. Får forsøge. Har både bordrundsav og håndoverfræser.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.