Hej. Han ville have 25:-/stk, og jeg betalte den pris uden at brokke mig. 😊👍

L Lars Hagberg1 sagde:
Snyggt - købte disse for ca. 30 år siden. Ser præcis ud som dine, bygger nu et nyt sommerhus og har 40-50 fliser over, men det er ikke nok til gangen.
Har 20x20 fliser höganäs rustikbrun ca 65-70 fliser

Sjovt at se de fine Höganäs-fliser nyinstalleret. Der er noget særligt ved farven i disse, som gør, at de ser "svenske" ud. Lidt ligesom Kasthalls tæpper har svenske kulører. Tilsvarende "paneuropæiske" klinker er slet ikke det samme.

Lillesøsteren renoverer fars gamle hus og søgte efter flotte fliser til sit nye køkken, der fandtes intet fornuftigt at få fat i. Så kom jeg i tanke om, at jeg havde et overskud Höganäs Rustikrosa til et andet projekt i mit eget hus. Vi lavede en byttehandel, og hun blev ovenud tilfreds.

Nylagt gulv af Höganäs Rustikrosa klinker i et under renovering køkken, med lysebrune fliser og et vindue i baggrunden. Nyinstalleret gulv af Höganäs rustikrosa fliser i et under renovering køkkenrum med forskelligt lysindfald fra et vindue ovenfor.

• Synes
yonna og 2 andre
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth sagde:
Sjovt at se de fine Höganäs-fliser blive nyinstalleret. Der er noget særligt ved farven i disse, som gør, at de ser "svenske" ud. Lidt som Kasthalls tæpper har svenske nuancer. Tilsvarende "paneuropæiske" klinker er slet ikke det samme.

Lillesøster renoverer fars gamle hus og søgte flotte fliser til sit nye køkken, intet fornuftigt var tilgængeligt. Så kom jeg på, at jeg havde et overskud af Höganäs Rustikrosa til et andet projekt i eget hus. Vi lavede en byttehandel, og hun blev super tilfreds.

[billede][billede]
Flot har lidt rustikbrune i kasse.

L Lars Hagberg1 sagde:
Hej jeg gav op og købte andre klinker så nu er mine til salg. Ca 40 stk 19,5x19,5
Hej Lars, er dine klinker stadig til salg ?

mickeparkinson mickeparkinson sagde:
Har 20x20 plader høganæs rustikbrun ca 65-70 plader
Hej, er dine klinker de gamle Høganæs 195x195 rød-brune? Har du eventuelt et billede?

Den sidste sortimentsoversigt på serie Höganäs. Kan jo være godt at referere til, når man ikke ved, hvad farven hedder.

Sortimentoversigt for serie Höganäs; viser forskellige fliseprøver med farvekoder som rustikhvid, rustikrød, gul og gråockra.

Johan Gunverth Johan Gunverth sagde:
Den sidste sortimentsoversigt på serie Höganäs. Kan jo være godt at referere til, når man ikke ved, hvad farven hedder.

[billede]
Det er meget hjælpsomt, takker. Jeg søger den rødbrune i 195x195 meget gerne 30-35 stk.

• Synes
Oskar Johansson2
  • Laddar…
yonna yonna sagde:
Sååå snygga!
Jo jeg har 30-40 sådana plattor. Har du vejene forbi Göteborg/Mölndal så giver jeg adresse og tel nummer? 600 kr kontant eller Swish

• Synes
yonna
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.