Sjovt at se de fine Höganäs-fliser nyinstalleret. Der er noget særligt ved farven i disse, som gør, at de ser "svenske" ud. Lidt ligesom Kasthalls tæpper har svenske kulører. Tilsvarende "paneuropæiske" klinker er slet ikke det samme.
Lillesøsteren renoverer fars gamle hus og søgte efter flotte fliser til sit nye køkken, der fandtes intet fornuftigt at få fat i. Så kom jeg i tanke om, at jeg havde et overskud Höganäs Rustikrosa til et andet projekt i mit eget hus. Vi lavede en byttehandel, og hun blev ovenud tilfreds.
Sjovt at se de fine Höganäs-fliser blive nyinstalleret. Der er noget særligt ved farven i disse, som gør, at de ser "svenske" ud. Lidt som Kasthalls tæpper har svenske nuancer. Tilsvarende "paneuropæiske" klinker er slet ikke det samme.
Lillesøster renoverer fars gamle hus og søgte flotte fliser til sit nye køkken, intet fornuftigt var tilgængeligt. Så kom jeg på, at jeg havde et overskud af Höganäs Rustikrosa til et andet projekt i eget hus. Vi lavede en byttehandel, og hun blev super tilfreds.