Hej!
Har støbt om 3 m2 gulv i køkkenet for at tilslutte gulvvarmen på ny og skal genoprette med ældre klinker fra Höganäs. Brune glaserede med målene 195x195 mm. Har ledt i nærområdet og har en annonce på blocket. Mindre partier er også interessant. Ved du, hvor der findes sådanne/kender nogen, der har, hører jeg gerne fra dig.
Mvh, CHR

• Brunt og rødt klinkergulv med kvadratiske fliser i et køkken. Til højre ses en hvid væg og vandrør. En træboks står til venstre.
  • Nylagt betonggulv i køkken med omgivende brune, glaserede klinker. Arbejdet er udført for at opdatere gulvvarmen.
  • Køkkengulv med nyt betongområde, omgivet af brune fliser; VVS-rør ses i baggrunden, klar til at tilslutte gulvvarmen.
Sååå flotte!

S Snartfärdig sagde:
Hej!
Har støbt om 3 m2 gulv i køkkenet for at tilslutte gulvvarmen og skal genoprette med ældre klinker fra Höganäs. Brune glaserede med målene 195x195 mm. Har ledt i nærområdet og har en annonce på blocket. Mindre partier er også interessante. Ved du hvor der findes sådan nogle/kender nogen som har, hør gerne fra dig.
Mvh, CHR
Fandt nu nogle? Og i så fald hvor?- skal selv supplere ca 2 kvm skrev i et indlæg 29 cm skal være 19 cm kvadrat

L Lars Hagberg1 sagde:
Fandt du nogle? Og i så fald hvor? - skal selv supplere ca. 2 kvm skrev i et indlæg 29 cm skal være 19 cm kvadrat
Hej Lars! Efter meget søgen og eftersøgning og efter tre annoncer på Blocket var der en mand ved navn Jan, der reagerede på min Blocket-annonce. Han havde 80 fliser med sig, og jeg havde brug for 77 styk til sidst. To var skæve, og en gik i stykker, så jeg fik det til sidst, phu... det tog cirka fem måneder at finde disse, og jeg var næsten ved at give op og købe nogle, der var så lig dem som muligt. Dog tror jeg, det er værd at lede. Der må findes restpartier et eller andet sted af disse uovertrufne klinker. Jeg har ikke hans navn eller adresse længere, så jeg kan kun ønske dig held og lykke og også ønske en God Jul! 🧑🏼‍🎄🎄
Mvh, Christian

• Synes
yonna
  • Laddar…
Tak for svaret og glædelig jul

L Lars Hagberg1 sagde:
Tak for svaret og god jul
Processen i billede. Hav det godt! //CHR

• Brune keramiske fliser på gulvet i et rum under renovering.
  • Køkken med terracotta-flisegulv under renovering, køkkenskabe i hvid, stol ved bar, tæppe og klud ses på gulvet.
  • Fliser lagt på gulvet som en del af et renoveringsprojekt. Pipes og værktøj ses i baggrunden.
  • En person lægger fliser på gulvet i en indendørs gang. Der er en spand og flere stablede fliser omkring personen.
  • Stablede røde mursten i spande og kasser viser en del af byggeprocessen.
  • Renoveringsproces med nylagt gulvafretning i et rum med brune fliser, trævægge og pakkede hvidevarer i baggrunden.
  • Rum med vådt betonggulv, trævægge og flisegulv. Værktøj og materialer i baggrunden ved dør.
  • En person kigger på et nyligt støbt betonfundament i rum med trægulve og fliser. En stige og diverse værktøj ses i baggrunden.
  • Synes
Johan Gunverth og 1 anden
  • Laddar…
Flot - købte disse for ca. 30 år siden. Ser præcis ud som dine, bygger nu et nyt sommerhus og har 40-50 fliser til overs, men det er ikke nok til gangen.

• Flisebelagt gulv i en entre med brunlige nuancer, omgivet af sko og en skobænk.
Hej!
Her kommer endnu en efterlysning på Höganäs-klinker fra 70'erne. Vores entrégulv er belagt med klinker fra Höganäs. Vi har brug for at supplere med yderligere 1-1,5 kvm.
Størrelsen på fliserne er ca
Længde 21,3cm x Bredde 10,5cm x Højde 1,5cm

• Brunt og sort Höganäs-klinkergulv fra 70'erne i entré, fliserne måler ca. 21,3 cm x 10,5 cm.
  • Synes
mickeparkinson
  • Laddar…
G Gardenia sagde:
Hej!
Här kommer ytterligare en efterlysning på Höganäs-klinker från 70-talet. Vårt hallgolv är belagt med klinker från Höganäs. Vi behöver komplettera med ytterligare 1-1,5 kvm.
Storleken på plattorna är ca
Længde 21,3cm x Bredde 10,5cm x Højde 1,5cm
Hej Gardenia!
Jeg måtte lede og søge på Blocket med tre annoncer i seks måneder, før jeg fik bid… Tjek med Brohaga, lige uden for Åstorp i Skåne, eller en annonce på Blocket. Der er jo nogen, der har, og det er mine bedste tips. :-)
Mvh, Christian

Jo det ser ud som mine. Har ca 40 plader. Kigger i næste uge, når jeg er hjemme med præcist antal og at de har den rigtige størrelse. Bor i Mölndal

S Snartfärdig sagde:
Hej Gardenia!
Jeg måtte lede og søge på Blocket med tre annoncer i seks måneder, før jeg fik bid… Tjek med Brohaga, lige uden for Åstorp i Skåne, eller en annonce på Blocket. Der er jo nogen, der har det, og det er mine bedste tips. :)
Mvh, Christian
Tak Christian for gode tips! =)

L Lars Hagberg1 sagde:
Jo det ser ud som mine. Har ca 40 plader. Kigger i næste uge, når jeg er hjemme, det nøjagtige antal og at de er den rigtige størrelse. Bor i Mölndal
Det lyder meget interessant. Jeg ser frem til dit svar.

L Lars Hagberg1 sagde:
Hittade nu nogle ? Og i så fald hvor ?- skal selv komplettere ca 2 kvm skrev på et indlæg 29 cm skal være 19 cm kvadrat
Hej!
Jeg har 10 stk. Höganäs Rustik 19x19 cm. De er ”gule” af forskellige nuancer.

• Høganæs Rustik fliser i forskellige gule nuancer ligger på et bord.
Hej jeg gav op og købte andre klinker, så nu er mine til salg. Ca 40 stk 19,5x19,5

S Snartfärdig sagde:
Processen i bild. Ha det bra! //CHR
Satan hvor lækkert! Må jeg spørge, hvad du måtte betale for 80 stk. plader?

Mvh

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.