10,561 læst ·
23 svar
11k læst
23 svar
Hvor kan jeg finde ældre Höganäs klinker?
Hej!
Har støbt om 3 m2 gulv i køkkenet for at tilslutte gulvvarmen på ny og skal genoprette med ældre klinker fra Höganäs. Brune glaserede med målene 195x195 mm. Har ledt i nærområdet og har en annonce på blocket. Mindre partier er også interessant. Ved du, hvor der findes sådanne/kender nogen, der har, hører jeg gerne fra dig.
Mvh, CHR
Har støbt om 3 m2 gulv i køkkenet for at tilslutte gulvvarmen på ny og skal genoprette med ældre klinker fra Höganäs. Brune glaserede med målene 195x195 mm. Har ledt i nærområdet og har en annonce på blocket. Mindre partier er også interessant. Ved du, hvor der findes sådanne/kender nogen, der har, hører jeg gerne fra dig.
Mvh, CHR
Fandt nu nogle? Og i så fald hvor?- skal selv supplere ca 2 kvm skrev i et indlæg 29 cm skal være 19 cm kvadratS Snartfärdig sagde:Hej!
Har støbt om 3 m2 gulv i køkkenet for at tilslutte gulvvarmen og skal genoprette med ældre klinker fra Höganäs. Brune glaserede med målene 195x195 mm. Har ledt i nærområdet og har en annonce på blocket. Mindre partier er også interessante. Ved du hvor der findes sådan nogle/kender nogen som har, hør gerne fra dig.
Mvh, CHR
Hej Lars! Efter meget søgen og eftersøgning og efter tre annoncer på Blocket var der en mand ved navn Jan, der reagerede på min Blocket-annonce. Han havde 80 fliser med sig, og jeg havde brug for 77 styk til sidst. To var skæve, og en gik i stykker, så jeg fik det til sidst, phu... det tog cirka fem måneder at finde disse, og jeg var næsten ved at give op og købe nogle, der var så lig dem som muligt. Dog tror jeg, det er værd at lede. Der må findes restpartier et eller andet sted af disse uovertrufne klinker. Jeg har ikke hans navn eller adresse længere, så jeg kan kun ønske dig held og lykke og også ønske en God Jul! 🧑🏼🎄🎄L Lars Hagberg1 sagde:
Mvh, Christian
Tak for svaret og glædelig jul
Hej Gardenia!G Gardenia sagde:
Jeg måtte lede og søge på Blocket med tre annoncer i seks måneder, før jeg fik bid… Tjek med Brohaga, lige uden for Åstorp i Skåne, eller en annonce på Blocket. Der er jo nogen, der har, og det er mine bedste tips.
Mvh, Christian
Jo det ser ud som mine. Har ca 40 plader. Kigger i næste uge, når jeg er hjemme med præcist antal og at de har den rigtige størrelse. Bor i Mölndal
Tak Christian for gode tips! =)S Snartfärdig sagde:
Hej jeg gav op og købte andre klinker, så nu er mine til salg. Ca 40 stk 19,5x19,5