jeg har fundet en altandør med målene B 69 Hø 201 dybde 9 cm. ca fire år gammel isolerglas plus ydre rude i aluminiumsramme vinklen på tykkelsen er 82 grader. jeg har brug for en passende karm til den. målene synes ikke at være standard, især bredden. jeg har besøgt flere byggemarkeder, men der er alt indpakket umuligt at måle. jeg har også været i kontakt med snedker- og vinduesfirmaer, men har endnu ikke fået nogen hjælp ved nogen, om der findes en svensk producent, der kan ordne eller lave en karm, bor i et træhus med tømmerkonstruktion plus panel

Lær nok ikke være tilgængelig løs for køb desværre.

• Vred
  • Synes
kent svensk og 1 anden
  • Laddar…
P
K kent svensk sagde:
jeg har fået fat i en altandør med målene B 69 H 201 dybde 9 cm. ca. fire år gammel isolerglas plus ydre rude i aluramme vinklen på tykkelsen er 82 grader. jeg har brug for en passende karm til den. målene synes ikke at være standard især bredden. jeg har besøgt flere byggemarkeder men der er alt indpakket umuligt at måle. jeg har også været i kontakt med snedker- og vinduesfirma men har indtil nu ikke fået nogen hjælp, ved nogen om der findes en svensk producent, der kan ordne eller lave en karm, bor i et træhus med tømmerstamme plus panel
Ikke kun problemet med at få fat i en karm, men den skal tilhøre samme fabrikat, da alle producenter har forskellige profiler og dybder i deres døre og rammer, og så vil hængslerne sidde forskelligt på de forskellige fabrikater..

• Synes
MultiMan
  • Laddar…
Jeg kan ikke finde noget fabrikat, jeg har fundet en stregkode på papir, som er i dårlig stand og ikke kan scannes. Jeg har alle mål, der skal være på karmen.

P
K kent svensk sagde:
Jeg finder intet mærke, jeg har fundet en stregkode på et papir, som er i dårlig stand og ikke kan scannes. Jeg har alle mål, som skal være på karmen
Du kan lægge billeder op her, så måske nogen genkender dørbladet og kan hjælpe dig..
Godt med billede indefra, udefra og sideprofil på begge sider..

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.