Hej
Jeg vil sætte hullets masonit (synes også at blive kaldt perforeret board eller værktøjsplade) op i børnenes værelse, men kan ikke finde nogen forhandler. Jeg tænker på en sådan plade, som ofte bruges i værksteder og garager. Jeg vil ikke have en i metal, sådanne har jeg fundet. Er der nogen, der ved, hvor jeg skal lede? Bor i Stockholm. TAK på forhånd.

Enskede Trä & Byggvaror AB synes at være forhandler for BOA, som siger de sælger perforeret board. Det her er dog efter en googling udenfor mit nærområde, så jeg ved ikke, hvor smidigt det er. Men et telefonopkald løser nok det spørgsmål.

Kontaktinformation ifølge hjemmesiden
"Enskede Trä & Byggvaror AB
Tel: 08-749 49 00
Fax: 08-749 49 49
Bärbogränd 3
124 21 Bandhagen
www.enskede-tra.se
Morgenhumør som jeg har, så beder jeg også den ansvarlige person for hjemmesiderne for XL byg og Woody om at gå ad helvede til. Nok stiller jeg til det med spartelrester på gulvet, men ikke at jeg designer en hjemmeside på den måde.q(;^;)p

jenssoderberg sagde:
Nok stiller jeg til det med spackelrester på gulvet, men ikke at jeg designer en hemsida på den måde.q(;^;)p
:D

/Vojma

Snailman
Optimera har en 1200x2400 ungefär for ca 300kr så du kan jo tjekke om der findes nogen sådanne på noget optimera nær dig

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.